13-09-2013

Oh, shit.

Ik had ook helemaal niet door dat het van 2010 geleden is dat ik hier nog iets gezet had. Guess I've been doing other stuff.

Hier zijn 2 gedichten (mayhaps) die ik dit jaar geschreven heb. I don't know.
Retreat
ik heb niks meer over
ik zit zo vol als iets maar
ik voel mij leeg.
ik voel mij leeg.
ik ben beleegd.
belegerd. verlegen.

er zijn vogels die niet meer zingen
er zijn kippen die niet meer vliegen
vooruitgang in reverse
er zijn harten die niet meer kloppen
ik heb geen been om op te staan
er zijn wekkers die niet niets meer kunnen.
(11/02/2013)

Honger
Het deert me nier dat gij me elke nacht wakker houdt
van me houdt, niet van me houdt.
Elke dag kijk ik ernaar uit om u te zien
graag te zien, niet graag te zien.
Ik ben pas blij als ge bij mij zijt
voor altijd, niet voor altijd.
En ik hou van alle gesprekken die we hebben
in mijn hoofd, in mijn hoofd.

(mei 2013)
Misschien moet ik me nog eens wat amuseren met zo'n dingen. Of misschien beter niet?

Geen opmerkingen: