16-03-2008

Ça se peut bien: Pervenire - Vigilare - Oportere

NOTA: Maart en april represent.

Ceep the Cold Cout
Een blik in het vensterraam
verdomme
snap het dan!
Een borstel in haar naakte hand
jezus
kuist maar! kust maar!
kruist maar!
Hemel,
een weegschaal vol lede,
een leegschaal vol zede.

't Was dat niet,
niet net
net niet
juist, fout,
verkeerd,
voor nikske.
(01/03/2007)

Free laughs
C’est quoi ça?
Aan den overkant,
zij aan den overkant,
altijd aan den overkant,
bekeken aan den overkant,
verborgen aan den overkant,
gelegen aan den overkant,
nogal aan den overkant,
daar aan den overkant,
op den overkant.
En ik kan nie zwemmen.
(02/03/2007)

Latus, lateris (K.)A.K.A. litus, litoris
Gezien het zicht vermoedt een vermeden
en het heeft een hele resem ezels ende egels,
voor zijn oor, van zijn land.
En yeah, fuck yeah,
K.G.I.T.,
entrée;
humor-meur,
shht,
ik val in zicht
met graagte,
K.G.I.T.
(06/03/2007)

Heavy metal ways
rrraw @ gij,
vrw, drm, warm, tis wrm/ waddee?
krl, glnz,
BABY I DON’T CARE THAT’S RIGHT!
comment? cv
lama, kmeel, drmdrs
(oops) tmi, Tim.
kgn u lslate, goe.
zvghjvlnyw
k? k? k? k? k? k? k? k?
kkkkkkk!
chlllllllll, plz
ledevede
makkr
comprends pas, sais pas,
yow,
-> brb
(06/03/3007)

HEY HOE IS’T KLOOTZAK?
C’est vrai, non è vero?
PATAT, les chaises se relaissent,
POP, sono stato in stato strano.
Rip-off, los, vast, vaxt.
Personne?! Prison?!
Reste qui est insecure.
A.D.M.C.D.C.
Tais-toi, tacete, let’s shut up,
ouw bakkes.
Make-out creek,
la place à faire des navires.
Grandi e novissimi.
(06/03/2007)

Mixed-med
KIEP, KIEKE
Gij zijt een kieke.
Elle a dit, dira
lalalalalalalala.
Eierens uit de poep,
in de poep,
in de nest.
Zover,
en dat duurt lang,
ouwe kiekes,
verder, legt nog een ei,
krijgt nog een wij,
totdat iemand het verpest.
O-MEL-E-D-T-T-Tst
(09/03/2007)

Mehr essen, bitte!
I think I must most have to cry
because you suck.
Duizenddracht in onderhoud
dat vergt veelvoud,
gij zijt stout.
‘t Is nieje meere plezant denkekik
als dat altijd is.
Voale mensen met hun liefdenens,
gestuwd met hun lendenens,
stukken fotolens.
Maar gij zijt er toch weer bijeen
in vijf en zes rijen.
C’est quoi ça, een idyllié op zee
Tegen u zeg ik geen nee,
maar de rest héé!

Kan mijn kloten kussen.
(09/03/2007)

En wederom
‘t Is ‘t leven in de wei,
vol liefde ende vrij.
‘t Zijn alle mensen gelijk gij,
maar gij toch niet gelijk mensen.
Hemel, God, Jezus,
Marie, Marie waar zit ge?
Ik zou u zoeken,
maar ‘k weet niet waar u bent.
Zoekt integendeel mij niet,
ge zoudt u kapot zoeken
en vergeefs zoeken,
en te ver zoeken,
en niet vinden
wat ge zoekt.
Inde waai.
(10/03/2007)

Sexual healing
Ach en wee
dat en deze
haat en leven
in den hemel
van vroeger
vervlogen.
En zo en verder
et cetera et cetera
dat is niet gelijk hetzelfde
dat maakt iets anders
en we lachen der maar mee
gelijk hetzelfde wij niks ons te moeten aangetrokken worden geweest hadden te zijn.
(13/03/2007)

d(overwinning,ontroering)=C(X,|∞|)
Let’s go dancing,
dancin’ in some lightness of brightness
on your coasts.
Warn the sea for. There’s no rules.
Let the joy jump.
Dance.
How to live a safe, pt. I & II,
my smile of defiance.
Your hotness rises temperature,
my ideal in a whole.
Dance.
Try me, leavin’, come back dancin’,
look at the road signs over your shoulder,
you’re no shoulder.
Dance.
‘Cause sometimes motion!
You’re no dancin’.
You’re pretty good.
You’re laughing up blood.
You look to be giving us drinks & dance.
Because we ae all trying.
(21/03/2007)

¿Qué?: Spanish fever
Onze oNsTrUcTuUr der scheven schuiven,
schroeven schruiven - - - - - - - - - schuiven met schuifkerels.
N’achten X Tienen X
Dertigens
Het lakens op ons BED
- - homme+man
- - - - femme+vrouw
- - - - - - - - - -mAAH!n/vrOUH!w
Grrras, grrros, grrranen,
- -> schuifseksels!
- steeksels
kapotte - - - - als envirse
- putten
als uiten van faeces; - D
I
E
- P
SEKSELS.
(22/03/2007)

Voale Dutchlanders
Moe en verdorven,
fris en gewekt,
‘k zie uw.
Nog een kans, als
dat u blieft, als u blijft.
‘k Zie uw
niet meer.
U met uw zit er
en weder en weder.
Keert weder.
‘k zie uw …
nog graag.
(23/03/2007)

Waarom? Waarom?
Ik heb geen ophoping van gevoelens, nee
Ik neem geen wanhoop naar buiten mee
Ik drink geen alcool in het lokaal cafee
Ik krijg precies niemand geheel tevree
Ik ben maar ne zieligaard zonder klee
ren, ik ben eigenlijk nen arme rond de ee
nden, ik ben ne loezer met geen gee
neratie, ik ben iemand met een idee
Ik wil iets doen aan al die voale wee
cees, ik wil als god maken zulk een cree
atie, ik wil nen boer verrijken met vee
zelgranen, ik wil een aa en dan een bee
Ik zie hier niks, niets in de volle lee
gte, ik zie een koude bedekt met dee
kens, ik zie met warmte beschonken ree
gimes, ik zie individus, maar met twee
ik wil niks mee
r
(20/04/2007)

Lied voor onder de brug
Vrouwe, mijn vrouwtje,
ik zoek u - - mijn
- - - - - - - in - - - - dromen.
Dromen van bomen en lachen
in uw gezicht
in, naar, om, voor, in,
om u liefste,
om uw liefste, plus.
Ik strijd en vecht, ‘k heb dingen aan mijn poten.
God
- - - Dieu
- - - - - - -Deus
- - - - - - - - - - -Deo
- - - - - - - - - - - - - -Got
‘k adoreer u.
Gelaat, zicht, laat, gezicht,
te laat gezien.
Shhht - SHHHT
Maar, maar, en, en, ook, ook
en wat te doen? Wat te doen in uw naam.
Maria het Meisje, verdwenen in ons fysica,
verhemelend ons chemie.
Mooiste, liefste plus, passen samen-samen passen
SEKS
met alle Verlichting
SEKS
zo een beest, een hete doos, wadden beest
ROMANCE IS DEAD ROMANCE IS DEAD
‘t Is waar, zei ’k
ontroerd, beroerd, roerend in ne melkpot
/pot. SEKS
Weder en terug
- -Hemels en hels, goddelijk en duivels, hard! HARD!!
Krols en bronstig
Temp-ore cre-vit am-or;
et crescere. credere
BRUSTIG.
Ne kruin voor u te noemen, U, u mijn schoonheid
(vanbinnen) ‘rotiek, brommeren
RRRAW
2x30 en 3 uur is lang.
Voos, voal, kloete,
verdomme.
SEKS
hé, hé, hé, èh. ¿Qué?
¡¿Qué?! hete
Wadde?! knappe
RRRRRRRRRRAW
Held, een meis van kracht en kraal…
puur en schuun.
SEKS
doar keumen kinders vn.
Just! zei ‘t em.
SEKS - - - - schone
- - - - -SKES
‘t gaat niet. T’his be ons nie just.
Intense SEKS.
Amoris mores, bomen om te schuilen, voor anderen te huilen.
Los te gaan, en alles te doen
wat dat nie just is.
Borsten.
BOR-STEN
Schieten, Cupido, richten! Vliegen begeertes
verlangensen: BOR-STEN
iemand koud/groen, meer dan mens, meer mij.
Ach en wee, c’est pas vrai.
C’est pas fini.
GODVERDOMME
¿Qué? - - ¿Qué? - - ¿Qué? - - ¿Qué?
¡Quérel! Dame; pion naar veure, schuin, recht.
Gelijk nen echte vent.
(18-20/04/2007)

Appels en groen appels
Quelle beauté au monde, qu’est-ce que sont vos intentions?
Regarde, pour qu’on ne puisse pas tomber dans l’eau.
Vous n’êtes pas normals, et nous sommes nombreux.
Choisissez ce moral, par le bois, vous promenez-vous.
En attendant, finissant la nouvelle, prendre mouillé.
Et je suis le type calme, dessus l’art de la jeune fille.
J’suis la p’tite fille, aux l’mites, au début.
Je ne me sens plus la valeur d’écrire.
Arrête. Arrête!
(20/04/2007)

In de goede richting met uw gezond verstand
Rond en ovaal zijt gij, oh essentieel!
Een zwart of wit, nooit benadeeld,
of andere kleuren, nooit helemaal verdeeld.
Gij, helpt ons, met onze faeces,
PIS EN KAK, gaand, zittend, staand.
Ik word van u ni moe, zelfs als ‘t lang duurt.
Ik zie u graag, naar boven en beneden en terug.
Consequente keuzes, ah oui, ah oui.
Tuuutudu, tu, tutudu,
ach ach, ja ja, ach.
Dag potteke met zicht op nul.
(22/04/2007)

Homage aux affaires occultes
God, God, ik kan alleen nog bidden en hopen
dat dat dat allemaal goed komt.
GIJ WEET DAT DAT DAT NIET IK WEET DAT NIET
GOD, God, et quoi à faire?
Geen salvatie, veel frustratie, een contractie, wat relatie, té televisie.
Snappen het niete, debielen, MRAAAAAAGH!
Ik doe mijn ogen dicht, voor de pijn, IMMENSE pijn, te zachteren.
Ik maak mijn zicht flou, voor den blik, IMMENSE blik, te negeren.
‘t Is gedaan, GEDAAN, ‘t is gedaan, GEDAAN, ‘t is gedaan, GEDAANGEDAAN.
Nog nooit, nooit meer, maar goesting al en om.
Groeisting, eerder, eer, eerst, laatst, nimeer.
Uw benen en de mijnen, uw handen en uw haren, en ergens ook de mijnen,
GOD, God, mijn kracht, pijn, hart, lach, genot.
Zeer, gedaan, kapot, vlot, geNOT.
geDAAN; geNOT!
(23/04/2007)

Isle de tempter
vergieten vergeten van alles al-les verbergen en behouden van dit & dat en ‘t klopt wel ‘t is just niet just ‘t gaat niet meer gij gaat niet meer ik wil u niet meer ik wil dit & dat niet meer ik ben het zat ik ben helemaal zat en dronken van u ik vecht en ik bewerk werken en to welke baat en dit & dat - - - - alles - - is - zo - - - - kapot stopt daar mee niet waard niet juist niet fout niet zeer geen vergieten en vergeten ik weet niks meer gij wilt niks meer vreemd raar moeilijk onvoorzien weten weet dat niet stopt en continueert gij bent een toffe maar tot welke baat liggen liegen lachen leggen amai dit & dat tegen u is tegen mij! mij! mij! mij. mij. mij.. mij.. mij… ij.. ij… iiiijjjj… …
(24/04/2007)

Schreeuwt uw longen uit
-”Ik verschiet ervan wadden knappe u wel niet zijt.”
-”Neen, vermoed wat ge ziet, neen, ik zie u niet.”
-”Ik besta, ik gebeur en ik is voorwaar zowaar. U zijt.”
-”In mijn ziel, beelden van lachen, ik zal zingen.”
-”Wonderlijk, boven- en immens. Verwachtelijkbaar.”
-”Sst, staat zo niet, zwijg en hou uw voel voor een ander.”
-”Graagte, alstublieft. Ik zal zingen.”
zeggend hebbend gehad
-”U bent, u zijt mijn universe, mijn, mijn uw!”
-”Ik ben uw, ja, ik ben just niets als gij opdringend zijt.”
-”Maar dat ligt in ons precedent. Terwijl u kijkt.
Ik verschiet ervan…”
-”Tevens, ik word roze, roze is een bloedkleur.”
-“Een kleur vol haat en liefde, zeg ik.”
-”Gij, lang geleden, laag en hoog maar lang noch breed.”
-”Diep. De facto een aspect als hoogst.”
-”Ik knip met mijn oog. Ik lach met mijn hoek.”
-”Ik begrijp u niet. Ik verschiet…”
-”Ik zie met mijn tong! Ik ruik met mijn neus!”
-”En aan uw oren?”
-”En mijn oren dienen bevredigend! Mijn zenuw, uw zenuw, z’n uw.”
-”Mijn uw?”
-”Neen nee, een neen. Nagels in mijn hart. Doodskisten…”
-”Kisten in uw hart?”
-”Kisten op mijn lever. Kisten vol drank, leeg drank, zonder dorst.”
-”Goed.”
-”Ik stem niet voor u. Gij zijt niet meer!”
-”Maar u zijt… u zijt zo aantrekkelijk mooi.”
-”Goed.”
-”U komt er altijd uit. Een beetje jammer ik niet. U komt goed.”
-“Goed.”
-”Hm.”
(24/04/2007)

Samenspraak met de vrouwheid
Blik naar voor, boven, achter, over haar
zicht gericht en God in haar amandelen.
Elke kleur precieslijk gebruikt, perfect en
statuut van despuut of choas in mijn kop.
Bevoerder der dergelijk geslag, gelach, hard
bezit zit diep, boven, onnodige onzeker.
Wenkende toe zeggen, aan geven van
waarheid als schoonheid, tot uiterst jolijt.
Graaf opwaarts, stroom boven stroom in
de rivier met vier, twee waarvan vanwaar.
Wrijving, beschoven en beroken, spanning,
tact en contact, tactiek en vooral schaamte.
Want genegenheid te delen is, futuristisch
stuk land uit handen monden harten graag.
Victorie uitgeschreeuwd, begonnen en bezig
bezeren aan ogen, pijn en zeer en victorie.
(27/04/2007)

Geen opmerkingen: