16-03-2008

Ça se peut bien: Pervenire - Vigilare - Oportere

NOTA: September en oktober represent.

La Loire! La Loire!
Het is allemaal wa kwijt
allemaal vergeten.
Ik heb wa weinig tijd
en veel te veel gegeten.
Maar ach, ‘t doet gene zeer
of… toch een beetje.
God, ‘t doet echt geen pijn
weet je?

Iet stoem, of iet verlaten
dat is het al toch nie,
ik hou het in de gaten
maar ik weet niet meer
als dat ik zie.
Ik staan heet op vochtig hout
met heuvels in de weg.
Ik heb geen goesting
ik heb geen koud.
Word ik trager
of gewoon oud?
(18/09/2007)

La réinsertion
Aanroeping van mijn heer,
positief en niet de uwe.
Verheving van een beest
machtiger dan een capitel.
De mond is een harmonica.
Een project van het leven.
Een protest van een volk.
Leven de grote mensen
leven de kleine
ook de middelsten, te vaak ongeroerd
gelaten, gebarsten.
Wij zijn content onser.
visueel correct
emotief gebrekkig
moreel onkundig
Schand’ van zaken in stand houden.
Vergist u niet, gast,
omdat u wordt vergeest.
Ontdekking van een vrouw van
vandaag.
(18/09/2007)

Amerika
- - - - Onschuld rust op haar bekken om haar verstand bij te benen
Veeleer komt ze verpozen in haar belang
- - - - Een dynamisch verantwoorde geste, en niet meer zoeken
Belange niet proper, er zit nog een vlek op
Alles wordt voorspeld en er wordt gelachen want ‘t moet
Zij heeft zelf niks door rood over zichzelf
- - - - Er is iets wat niet geweten en niet verteld niet gedaan
- - - Wachten en doorgaan opvolgen en weggaan vooral
- - Verdwijnen en zo snel en mogelijk en graag
- Uit een onderschik en een machtsgreep
Te veel van iets wat al meer geweest is
- - - - Iets in haar hoofd
(30/09/2007)

Nen bal op de grond
- - - - - - N
- - - - E - - - E
- - T - - - - - - - R
- - - - H - - - E
- - - - - - C
- - NE CIRKEL
(02/10/2007)

Dummies
We kill kill kill
we fight another day
to wait to get excited, shut up
Totally panic tonight to sort out
sort what you got, own what you got
Nobody’s there, you happy now? Nobody
cares you’re guiding them, are besiding them
It’s done, finito, no more fun for 2 days and 1 hour
Like a thank you I say, one’s for you, avaricious, without
without you get out of my hey, head, it’s noon and still fake
though I thought looooooove aalwaaaaays had to huuuuuuurt
(03/10/2007)

Ehrerbietung zu Schlagstücke (ausgestoßen)
Niet dat’t goed komt en
geen certitude, geen blijdschap
een keuze uit 3, 4 of
meer want da’s incertitudisch.
Ik mocht al blij zijn maar
ik wil toch net iets en plus
begeerte naar beter gezien
dat passender is voor ons.
De passeerder in ons ofschoon
stabiel ende verscheurd
ons ziel op weg indien
ons brein het merkt.
Heimelijk gespuis voor
publieke lof en waarde
onbekend/-gekend vs.
impossibiliteit op ‘t moment.
(05/10/2007)

Lability to judge
vergrijp in mijn handen naar hem
mijn groot ontzet voor een stalen hart
zonder passie geen haat en allerminst
romantiek
allerminst liefdesbedrijving
geen liefde zonder passie
niemand een sluitend boek
publieke realiteit in de vorm
een tentoonstelling der humane harten
een afrodisiacum om beter bloeddoorloop
een feromoon voor meer liefde
meer liefde
(08/10/2007)

This is the modem world
All is altered
white white turned to yellow yolk.
All is alleging
towards me, and I couldn’t care any less.
I could not care less, this is my minimum.
All is alike
too bad you aren’t, this piece is more mine
than you think yours means something, right?
You must be Mrs. Vain and I’ll be calling you insane.
All is alone
except for your dismisses for misfitses.
I’m not to see you as meaningfully interesting, right?
You’re wrong, Mrs. Vain, I don’t want you, for sure.
You are missing your step outside due to th’whining inside.
(Dramaqueen.)
All is Jack
of all trades you chose an incompetent and incovenient
phonyness of quite some several degrees Fahrenheit.
I am Jack
but you ain’t worth me.
All is all. (12/10/2007)

You suburb me
Lichtelijk beïnvloed door een instantie van een moment van een korte tijdsduur
Vroeger zou ik nu rondlopen rond een vijver in een tuin van beperkte grootte
Noch ik noch wij samen zien door een idee rond een plan met weinig uitwerking
Als ik dan iets was als een bel aan een stuur van een fiets zonder veel belang
Ik zal sterven van
van
van
van
van haat voor een verroeste bel die luider klinkt met erg veel erg
(17/10/2007)

Blazen
“ Yes, for sure I will. I’m obligingly eagering to establish worldpeace. ”
“ Oh my god, you thought it! ”
“ Fag! ”
“ ‘s This awkward or what. I can‘t even delight you with this anecdote. ”
“ Really this is really getting really too real really, really! ”
“ Everytime we talk you amuse me more and more, mister. ”

“ And everytime I like you you turn away. ”
“ Life’s a struggle, but you can handle it with my help. ”
“ Looks like you need me, cough cough. ”

“ Good lawd, this shit is bananas! Snap!”
- On being a terrific pain in the ass. -
“ Devastating, is it not so? ”
“ Dying. I have been dying to see you, gorgeous. Cough, how are you doing? ”
“ Apostrophes are so 1990s. ”
“ Maybe it’s my fault, not yours. Though you did cause that one thing. You did. ”
“ No way I’m leaving. I’m right in the middle of the attention. ”

“ People are always so nice to me. Like a divine gift to me. Pretty generous, I might say. ”
“ Hi ergh, you person, ya know, I’ve just been totally wild. ”
“ Oh please, I want to be stereotyped. I want to be classified. ”
“ Never will I be disrespected, for I am an empress of this room with people. ”
“ It’s you I despise. ”
“ Everyone will see my reign and will adore me. ”
“ Size does matter. But what matters more is myself. How freakin’ popular I am whilst having actually no friends, no goddamn hope or self-respect anymore. ”
A turn in the screw.
(20/10/2007)

Geen opmerkingen: