16-03-2008

Ça se peut bien: Pervenire - Vigilare - Oportere

NOTA: Juli en augustus represent.

Poem to my people
In mijn bed samen alleen enkel met twee
ik zit, gij staat, gij zit, ik sta, gij ligt, ik lig,
ende zo gaat het voorts.
‘s Nachts kan ik niet slapen en gij ook niet.
Rechtvanboven, uhum, …
Lacht ermee en plezier maken in en naast
dromen, tijdens dromen en ervoor.
In elkanders gedachten, een telepathos
van 2 zielen, 2 lijven, aaneengeregen,
aaneengeregend.
Maar binnen is ‘t warm. Heet.
(02/07/2007)

Counting sleep
Another day of hope and compassion
Another life regretting this
We're all to blame, all to blame
For this

The hunger, like beasts, for a bite of the past
Her lies which didn't exist
In ourselves, a being alone, a complex sign
This is self-explenatory

This is us, on the losing team. (18/07/2008)

I will miss you
I love you, I miss you
Please don't leave me
I need you, I want you here
Please don't go away

Bitch (18/07/2008)

I miss you
Dearest humans who aren’t dear at all,
dearest life bringers and books of wisdom,

dear Jesus X & your Jesusplan,

I’d give you a rose now if I had one.
Our relation is like a sailor, a seasick sailor
sailing along the shores, for he is scared.
I am a free man, one of the few free women,
as well.
I’d reach you a hand now if I had one.
We are splitting apart, not from eachother
we look our way through higher grounds
higher levels of non-comformity
damn it.
I’d hand you a flower now if I had one.
We suppose being fine, we think of them
this is my losing team, and I’m staying.
This is my balled fist slowly approaching
towards home.
I’d throw you a rock now and for good if I had one.

Sincerely.
(24/07/2007)

Open letter to the masses: Life of an antagonist
UUUUOOOOAAAARGHRGHAGAHAGAHGHAGHAGHA

UH!

RAWUWAARGHARRRRR
AIAIAIAIAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHTGHGHGGGG
FRUGHAAAAIAIGHZZZZ
RAW
(02/08/2007)

Ik vind jou lief
Ach en weder, wederzien doet soms toch goed.
Een oud lief, een ouder lief, een heel oud lief,
terwijl ikzelf nog 24 jaar oud blijf. Voor altijd
blijf ik 23.
(Of 24, moest dat zijn.)
Ik krijg geen rimpels en mijn tanden zijn stralend.
Stralende tanden en een propere strakke huidteint.
Mijn aders nog onder mijn vel, mijn benen volgekleurd.
Mijn hart klopt nog 2 keer per dag (maar voornamelijk
is dat enkel voor u), en ik denk
helderderdersterst.
Mijn buikske is intrekbaar/uitpuilbaar (met slechts
5 centimeter marge), mijn rug buigend recht.
Bloed stroomt goed door vanbinnen, want ik zie het
nooit in ‘t echt.
Mijn tattouage nog mooi glad, haar op mijn hoofd vooral.
Ik zie het, ik hoor het, ik ruik het, ik proef het zelfs met mijn vingers,
die nog volledig intact zijn, alstublieft!
Ik kijk graag.
Ik blijf graag.
Ik blijf 22.
Of een veelvoud daarvan.
(03/08/2007)

Awesome awesomity
I don’t feel like workin’
workin’ ninetofive, oh no.
Workin‘ ninetotentoeleventotwelve,
workin’ onetotwo too
workin’ threetofourtofivetothesix.
Workin’, goddamnit.
I might get used to this,
from God’s arms to lower grounds,
without the needs.
Without aneeds.
(03/08/2007)

The man! The mass!
Ik heb niet veel zin in vooruitgang.
Geen goesting om voort te gaan.
‘t Is saai om te continueren.
Progressie is niet echt spannend.
En ik heb niet veel zin in vooruitgang.
Ik wil efkens blijven staan, efkens.
Tot mijn hoofd eraf valt;
tot ik glimlach met mijn schouders;
tot de wereld aan mijn voeten ligt;
tot ik op mijn knieën val;
tot ik mijn handen bezeer
en verder moet gaan omdat het pijn doet.
Tot het geneest.
Totdat het proper is.
(22/08/2007)

‘t Is ‘t bloeden dat zo’n zeer doet
Shining suns and starving shots.
Today is saturyear.
Tomorrow’s love
and friendship
and peace and unity.
Let’s leave our mates
and friends
and beloved and people.
Let’s go nowhere
nothing
no one.
I hunger for the weekend,
when saturyear comes up,
and I get my sundae when it’s hot.
(29/08/2007)

Het kleine leven
Kiezelsteentjes kiezelen teveelteveel.
Daalde van den oprit opwaarts,
stijgde neerwaarts eraf,
kwam terecht, maar onterecht!
Dans la rue, veel verder.
De kiezel en de kassei.
Stenen, kei arm, in de goot.
Weggevaagd blinkend en gewoon voos.
Ongeraakt door enig verlies,
vijfentwintig
vijfendertig.
Verloren, verliezen, verloochen,
verlaten.
Van steenrijk tot straatarm.
Zonder zelf te kiezelen.
Een kiezelsteen kiezelt niet,
zij worden gekiezeld.
(29/08/2007)

Geen opmerkingen: